2010/06/13

Sunday, bloody sunday.

Jaha, jag har inte haft en bra uppdatering på länge. Har latat mig lite med att bara ladda upp bilder/filmer eller bara skrivit nå blaj. Men som jag tidigare sagt så händer det inte mycket in mi life. Jag har ju sommarlov! Hellå?! Då SKA man inte göra nått!

Igår åkte Minéis hem efter 6 dagar i paradiset *Tår i ögat*. Alltid lika tråkigt när folket som är på besök åker hem. Tycker faktiskt att mina närmsta ska flytta hit. Vem vill bo i Sala/Ransta/Västerås frivilligt liksom? Hö hö.

Igår gjorde jag även ett kap (!!!), köpte planet earth för 300 riksdaler! Planet earth är ju som många vet en dokumentärserie om jorden. Det är otroligt vackert gjort och man får se djur man inte ens visste fanns! Tittade på första avsnittet igår med lillebror D, som handlade om grottor. AWSOME! Och idag petade jag in en timme av kunskap om de allra djupaste haven. 2 timmar avklarade 9 to go.

Som ni vet har ju min syster kläckt ut en liten Melker... Och ni ska bara veta hur söt han är! Hi breaks mi heart everytime I see a picture of him! Syrran är duktig och ger mig dagligen fina mms på honom, och jag blir lika glad varje gång! Senast igår skickade hon en bild på sötisen med ett par byxor jag & D köpte till honom.
Mina systrar är jävligt bra på att avla fram söta barn. Jag menar, alla bra gener har ju gått till deras barn. Hur kommer vårat barn se ut (Mitt&Ds)?! Nej mamma, jag är inte gravid. Haha!

Nu väntar jag otåligt på resultatet av min tenta jag skrev i tisdags...

Tills dess, må väl!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar