2010/06/19

C, centum!

Japp, för detta är inget vanligt inlägg. NÄ för det är inlägg nummer 100!!! Wooopididooo!
Vem trodde att jag skulle orka med att ha en blogg och skriva hela hundra inlägg? Inte jag i alla fall. Men vet ni vad det är som gör att jag vill fortsätta? Era kommentarer! Så för att göra en liten SIFO-undersökning (Själv-Inrättad Fake Ondersökning) så vill jag att ALLA som läser min blogg tar och kommenterar detta inlägget. Det gäller dig också Micke! Or else I will track you down.

Igår var vi på sommarfest med Ds arbetskamrater. De har en tradition att man har en tipspromenad varje år sommarfesten hålls, och den som vinner den får hålla i nästa års fest! Gissa vem som vann? Ha ha, japp, D! Det KANSKE var jag som fyllde i hans kort... Det ska bli spännande hur vi fixar detta. Vi kanske kan sitta på taket?

Angående Lindsays planerade attacker så har hon legat lågt sen igår morse. Men detta gör oss bara mer nervösa. Vad ska hon hitta på härnäst? Har hon insett att hennes planer har havererat? Eller smider hon en ännu större, ännu värre plan? Detta gör att jag och D går på nålar. Och D med en suspensoar. Vi ska träffa en psykolog nästa vecka tillsammans med Lindsay. Vad gjorde vi fel under hennes uppfostran? Tankarna bara snurrar. Man känner sig som en dålig förälder.

Nä, nu ska jag fortsätta med städandet! Heeejdåååå!

8 kommentarer:

  1. jag såklart! :D trogen följare!

    SvaraRadera
  2. Har spanat in länken Josefin sickade som komentar i förra inlägget, och som jag alltid sagt Skipper, cats are pure evil!!
    Om jag vore er skulle jag skaffa en nany cam, fast en cat cam... Mitt tips!
    Kram

    SvaraRadera
  3. jag kollar in den varje dag på jobbet och hemma :)

    SvaraRadera
  4. Kollar din blogg varje gång jag får chansen:) Superbra! Kraaam

    SvaraRadera
  5. Kommer ALDRIG erkänna att jag läser din blogg
    kollar bara på bilderna ju:)

    Hitta detta i ngt inlägg

    "Det gäller dig också Micke! Or else I will track you down."

    Then u gonna hount me forever :)
    du lär aldrig komma ifatt mig iaf för jag springer fortare än dig de vet du moahaaaaa

    SvaraRadera