2012/01/21

Vem fan är inte ful i 40 watts ljus?

Det blev inget pulkaåkande idag. Det fick gå en promenad i snöstormen istället.
Varje gång jag ska motionera så pågår det tredje världskriget i mitt huvud. Konversationen kan låta så här:
Pipröst - "Jag vill inte gååå! Det gör ont i BENEN!"
Barsk röst - "SKÄRP DIG KAROLIN!"
Pipröst - "Men BENEN! DE GÖR ONT!"
Barsk röst - "Ta dig samman förfan. Du behöver det här!"
Pipröst! - "Men det gör ont i benen! MAX 10 minuter!"
Barsk röst - "Allvarligt Karolin? 10 minuter? Det är en piss i mississippi. Då kan du lika väl sitta hemma!"
Pipröst - "Men det gör jätteont i benen!"

Och sådär fortsätter det. Allvarligt liksom. Ni tror att jag skämtar, men nej. Det är nått allvarligt fel på mig. Jag tror jag lider av kronikus latus maskus. Farligt det dära.
Eller så är jag bara jävligt sjuk i huvudet.

Nu ska jag fortsätta kolla på P3 guldgalan.
Heipa!

1 kommentar:

  1. :-) den där sjukdomen kronikus latus maskus går att bota, gäller bara att vara otriligt bestämd mot den ;-)
    Älskar dig
    Puss Mor

    SvaraRadera