2012/01/13

Eh, ja, uppdateringen de senaste veckorna är ju inget att hänga i granen precis. Men jag har slitit som ett djur på praktiken, och de sista fem veckorna resulterade i sommarjobb! Inte fy skam det.
Måste säga att det är gött att fått ett omvårdnadsjobb i Ljungby. Sen finns det något annat roligt med jobbet, men det är inget jag kan prata om än. Hehe!

På måndag börjar termin 5, och jag börjar skymta ljuset i tunneln. Snart är jag en färdigutbildad sjuksköterska. Jisses vad läskigt! ;)

Nu ska jag se klart på The Voice Sverige. Töntigt jag vet, men Carola verkar inte ha alla hästar i stallet. Det är som en bilolycka, man kan inte vända bort blicken...

Haha! Heipa!





- Posted using BlogPress from my iPad

Location:But I'm still an animal.

1 kommentar:

  1. Så klart du fick sommarjobb jag visste det. Du kommer att klara galant när du är färdig sjuksköterska. När jag var nyexad fick jag ett bra råd av min chef när jag började mitt första jobb. Hon sa att kom ihåg att du har all rätt att vara ny och att man inte kan förvänta sig att du ska kunna allt. De kändes jätte skönt.
    Ha det bra älskade dotter.
    Puss & Kram Mor

    SvaraRadera