2012/01/22

Once so tough.

Imorse vaknade jag upp till att solen sken in i sovrummet. Och snön låg kvar ute!
Kan man bli gladare?
Vi hade även en liten svartegris som var nyfiken på allt det där vita ute på marken, så vi bestämde oss för att ta en promenad ute i skogen bakom huset. Mycket intressant om ni frågar Lindsay. Hon luktade och sniffade för fulla muggar. Tills vi kom till ett rådjursspår, då kom hon på att hon var på okänd mark och vägrade ta ett enda steg till och "åkte" på våra axlar enda upp i lägenheten igen. Men hon försökte visa sig tuff genom att morra lite halv-läskigt. Pff.

Sen åkte vi och handlade lite mat, och jag fick slira runt lite med bilen. Hehehe!

Eftersom vädret var så fantastiskt så ville till och med Dala ut och åka pulka! Men jag var tvungen att åka oc köpa pulkor först. Så jag åkte till intersport och köpte en grön och någon annan slag modernitet som inte fanns när i var små. En slags matta. Den mattan var inte så tjock så det resulterade i att Daniel slog i svanskotan ganska hårt i en rot. Nu sitter han och knaprar diklofenak och har en värmedyna på rumpestumpen. Hihi!
Tur han har en halvfärdig sjuksköterska som ser efter honom ;)






























Nu ska jag plocka undan lite och laga mat. Ha det bra!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar