2012/01/27

I'm criticized, but all your bullets ricochet. You shoot me down, but I get up.

Har så mycket jag vill skriva, men var börjar jag? Jag har så mycket åsikter, men var finns tiden?

Idag kom Canills hem till mig vid 8-tiden, och vi satt och jobbade till 17! Hur duktiga är vi inte på en skala? Jag måste upprepa att vi är duktiga för att min livsgnista inte ska falna helt. Vissa uppgifter i skolan suger musten ur en. På riktigt. Men vi skriver om ett sånt fruktansvärt intressant ämne att jag bara vill kasta mig in i det och intervjua våra respondenter NU! Har jag nämnt att vi skriver en C-uppsats? ;)

Imorgon ska jag inte göra mycket, ner en runda på stan med E. Måste ju visa henne storcentrum i metropolen vi faktiskt bor i. Hehe.

Nu ska jag nog hoppa in i duschen, sen ner i min sköööna sääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääng!
Wow, blev alldeles för excited vid tanken på sängen.
Heipa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar