2012/01/30

Jag snodde dig från din DJ-kille, han kunde inte ge dig det du ville.

Jag är inte den som gnäller (HAHAHAHAHA!!!). Och jag älskar snön, jag älskar att man kan åka pulka, jag älskar att det blir ljusare, jag älskar att det är lite småkyligt. MEN JAG HATAR NÄR MAN FRYSER HELA FUCKING TIDEN! Vi bor i en lägenhet med fucking rispapper till väggar och gla'pack till fönster! Inte okej. INTE OKEJ!!!

Sådär. Dagens frustration är ur mig. Idag blev jag och Canills klara med allt. Rubbet. Så vi drog till pulkabacken. Eller nej, först drog vi till motionsspåret, trodde jag hade spanat ut värsta backen men den var helt sönderkörd :( Så vi styrde vår skuta till en apstor backe. Hade glömt bort hur stor den var. Men joråsåatte! Det var superkul, men man märker verkligen hur mesig man blir med tiden. Jag vågade typ bara åka med vanliga pulkan medan Canills susade fram med nya "glidmattan". Den gick fan skitsnabbt. Och en liten kille låg på den och åkte på mage... Självmord om du frågar mig!

Aaanyway. Var till sjukgymnasten idag. Och gjorde bort mig... Jag hade fått akupunktur, låg på rygg på en brits utan något stöd runt omkring. Och hon ber mig sätta mig upp.
Jodå. Jag var som en skalbagge på rygg. Tog sats och sprattlade med benen men kom ingenstans. Och sjukgymnasten började skratta. Jag började skratta och blev röd i ansiktet, rullade på sidan och försökte skämta lite med att säga "jag blev nog FÖR avslappnad av akupunkturen". Hon skrattade bara tillbaka.
Heeeh.

Nog med förnedring. Ska ta en dusch och krypa ner i min gosiga säng.



"Här sitter jag och fryser".

- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Min lilla sötnos Jag kan se dig framför mig *s* Göran tror jag är ännu knäppar än vad han har trott, sitter framför datorn och skrattar så tårarna rinner.
    Älskar dig min lilla "skalbagge"
    Puss & kram din mor

    SvaraRadera