2011/02/20

Too cold for you to keep her, too hot for you to leave her.

Igår var det dags åter igen för lite tentaskrivande. Vaknade av mig självt kvart över fem på morgonen. Gött att slippa väckarklockan! :-)
Och det var ju inte alltför jobbigt att åka in till Växjö med en utsikt som denna:



Efter tentan bestod dagen av städning. Finns det nått bättre än att få riva ut i lägenheten efter en tenta? Man känner sig... Fri, när det är gjort.

Sen på kvällen tittade jag på melodifestivalen all by myself. Och som vanligt tippade jag rätt. Men eftersom det inte är nån som hör mig gissa på vilka som går till finalen etc så kan ju ingen konfirmera detta.

Idag är det en strålande dag! Ska fortsätta med städandet.
Pratade med Minne, hon trodde inte att vi hade barmark här, och för er andra som också tvivlar:



Wöwöwö! Blir man inte lycklig?

- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Grrr.. Jag kan ju skicka ner lite snö om du vill. :P

    SvaraRadera
  2. Jag hade ett litet hopp igår kväll om att det kanske kanske kunde bli så pass varmt att snön skulle börja smälta. Tji fick jag imorse när jag tittade ut genom fönstret -9 och att det snöade.. Ja man blir bara gladare och gladare.

    SvaraRadera