2011/02/14

All my loving I will send to you. All my loving, darling I'll be true.

Idag är det alla hjärtans-dag. Tror ingen missat det. Ellah?
Jag tänkte att jag skulle testa min kära sambo idag, och har inte nämnt faktumet att alla hjärtans-dag is coming up. Skulle se om han var romantiskt lagd. Och imorse vaknade jag (eller okej, jag blev skrämd, berättar om det sen) av att min baby kom med ett paket! :'D
Min älskade goseknos! Och det var inte vad som helst, nej, det var skålar som matchade den burk jag fick i julas. Han lär sig med åren <3

 Burken som jag fick på julafton av babe.

Skålarna, fick såklart 4 stycken, har pratat om att jag vill börja samla på den här serien. (Födelsedagstips, japp).

Ja! Och nu ska jag berätta hur jag blev skrämd. Jobbade ju helgen i helgen (haha). Ett 14-timmars pass, och var helt slut när jag kom hem på söndagsmorgonen. Söndagen gick och jag låg som en kåldolme i soffan hela dagen. Sen när jag skulle sova, ja då hade jag ju såklart kommit in i "andra andningen" och blev pigg igen. Tittade på mello-reprisen som gick på ettan och somnade runt två-snåret.
Alla som kan lite om sömncykler kan ju räkna ut att jag sov som tyngst vid 6-tiden (Då D kommer hem). Han skulle vara lite gullig och komma med paketet. Sagt och gjort, han lägger en hand på mig och skakar om mig, och jag skiter på mig av rädsla (Bildligt talat)! Annars brukar jag ju alltid vakna när han kommer hem. Men idag var jag helt oförberedd.

Jaja, nu ska jag skriva lite på hemtentan.
Hörs!

1 kommentar:

  1. HEEHEHEHEEE, så det var med det där du ville ha hjälp! :P Hihihiiii..

    SvaraRadera