2011/02/16

Poppin' bottles in the club, like a G6.

Whaddapp?
Alltså, nått som stör mig så in i bängen är att det verkar som att mina fingrar blivit större! Varje gång jag skriver på min iphone så är det nått som bli fel!

Idag har jag pluggat, och sen har jag även varit och köpt ett nagellack. Det kostade 150 kronor, men schhh, berätta inte för D.






Det är mycket finare IRL!

Annars har det inte hänt mycket idag. Jag har fixat en blogg åt Mysisen och hennes ärta, mysarta.blogspot.com är adressen. Följ henne på dirren vetja!



Hur fina är inte mina tulpaner som jag köpte för ett par dagar sen?! Älskar att ha buketter på bordet, man blir så glad!

Jahaja, ska sluta skriva strunt nu. Här kommer en bild på mig för er som glömt bort hur jag ser ut;



En finne på kinden och allt!

Puss!

- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Najs nagellack Karolin och hur kan man glömma bort hur du ser ut?

    SvaraRadera
  2. Du är så söt! Och bloggen du gjorde blev fin! :D

    SvaraRadera