2011/02/17

Tomorrow is a new day to make an impression.

Höhöhö, jag var lite uttråkad (Nähä?) så jag bestämde mig för att måla tånaglarna med glitter med.
Nu är jag en riktig disco-diva.



Vilka små prinskorvar! Haha!






Alltså jag undrar en sak. Tror folk påriktigt att "egentligen" stavas "igentligen"?! Eller "verkligen" "värkligen"?! Eller "irriterad" "irreterad"?!
Allvarligt, det är ju fan läskigt att man ser vuxna människor stava på det sättet dagligen. Heelt sjukt.

Nu fortsätter pluggandet.
Puss!

- Posted using BlogPress from my iPhone

6 kommentarer:

  1. Mi lord, sicken smal fossing! :D Heeeeh! Och najsiga krukor i förra inlägget duuu! Snitziga! :P

    SvaraRadera
  2. Hahaha, inte för att jag stavar så men, varför bryr man sig? :B man förstår ju endå vad dom menar :D det finns väl vissa tillfällen då man kanske stör sig men EGENTLIGEN!

    SvaraRadera
  3. Haha jag stör mig eftersom jag hänger på ett forum där alla förväntas vara vuxna. Sjukt störande att folk stavar fel på de mest uppenbara orden som finns! Okej om man inte kan stava till professionell, det kan inte jag heller. Haha!

    SvaraRadera
  4. Najsiga tåssingar! (Jag har också en vacker tå för tillfället, har brutit den, den är i alla regnbågens färger och riktigt mullig)

    Jag stör mig också på det och alla dessa särskrivningar!

    SvaraRadera
  5. Nämen Malin då! Det var väl onödigt? Vad hände?
    Krya på tån! :)

    SvaraRadera
  6. En dålig dag resulterade i att bägaren rann över när katten sent härom kvällen bestämde sig för att göra nåt som matte inte gillar. Han smet in under sängen när jag sa till honom och sen utan att tänka sparkade jag till sängen. Jag var barfota och sängen gav igen hårt om man säger... Tack, det ska jag göra:)

    SvaraRadera