2012/08/28

Partner in crime.

Alltså. Trots att man inte bor nära varandra så kan man ändå titta på tv tillsammans. Kommer ni ihåg "Maisan" från årets melodifestival som tittade på mellon tillsammans med sin kompis Karro? Det var jag och Minne i verkligheten.

Ibland tittar vi på samma program, trots att våra åsikter oftast går isär om vad som är bra och inte. Jag föredrar fängelsedokumentärer och DRAMA. Minne gillar typ sång och dans i form av Glee exempelvis. Eller förresten, hon följer varenda TV-serie som finns såatteeeh. I vilket fall, de gånger vi faktiskt ser på samma sak så varvar vi sms med samtal, och jag blir oftast så ivrig att jag skriver fel. Och för att inte nämna alla de gånger vi säger något samtidigt eller smsar nästan samma sak. Skrämmande är vad det är.

Ah well. Nu ska jag värma min stackars skrynkelfis som ligger och fryser på min rygg trots sin fina tröja som jag sytt till honom.

Gnatt!






- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar