2012/08/21

Insomnia.

Huvudvärken spränger, nackens smärta ilar upp och ner, det är varmt och det är kallt. Jag är hungrig och kudden är obekväm. Trots att klockan inte är mycket så är det frustrerande att inte kunna sova. Så här sitter jag. I ett becksvart vardagsrum med TVn som sällskap. Har smort nacken med voltaren i hopp om lindring. Men jag vet inte. Mina hjärtan sussar sött på andra sidan väggen.
Vad gör natten med en egentligen?

Dagens höjdpunkt var att Daniel blev tea-bag:ad av Frans. För den som inte vet vad det innebär så år det när en man (eller något av det manliga könet) doppar sina kulor i någons mun. Det var alltså det som hände idag. Frans doppade sina kulor i Daniels mun. Det var en olyckshändelse så klart. Men att det ena kunde ske var för mig, ett under.

Nu ska jag sova. (Läs: Stirra på TV-skärmen i hopp om en gnutta trötthet).




Här mådde jag som fina fisken.

- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Det blir bättre lilla gumman och ja där mådde du toppen men hur blev det sen.
    Puss & kram Mor

    SvaraRadera