2012/08/09

More, more, more! How do you like it?

Wow, jag har verkligen insett hur prylgalen jag är! Det är knappt jag vågar berätta för er vad jag har köpt... Men here it goes:
Jag har köpt ett fodral till min ipad med inbyggt tangentbord. Jag tänker att det kan vara väldigt smidigt att ha till skolan bland annat. Nu är ju "paddan" precis som en laptop, lite mindre, lite smidigare och lite mer perfekt ;)

Imorgon är jag ledig, och sen jobbar jag mina två sista dagar. Och på söndag kommer mamma och allra älskade Alva! Som vi ska busa, jag och lilltjejen, som faktiskt inte alls är så liten längre, för hon fyller hela 7 år (!!!) i höst! Det var ju bara igår hon var en liten liten räka som sov i min famn. Nu får man vara lite omysig och våldkramas ibland, hehe. Nädå. Men det ska bli så roligt, och vi ska åka till äventyrslandet i Halmstad och busa.

Nu ska jag plocka ur mina linser som är torrare än fnöske, sen ska jag krypa upp i soffan med mitt täcke och mysa (läs: sova).

Lite bilder på min nya pryl:










Heipa!

- Posted using BlogPress from my iPad

1 kommentar:

  1. Ja du älskling prylgalen är väl bara förnamnet.
    Puss Mor

    SvaraRadera