2012/03/18

Say you, say me.

Jaha, imorgon bär det av till Västerås/Sala/Ransta. Ska åka och collecta in alla presenter ;) Haha.
Nä men, det finns många jag skulle vilja hinna hälsa på, men i och med att vi har en C-uppsats som måste skrivas så finns inte tiden, tyvärr. Canills följer med  för att göra det hela enklare. Sen måste hon ju få träffa Alfis som hälsade på henne förra gången genom att sparka lite lätt på hennes hand från magen! Häftigt må jag säga.

Annars så har jag läst igenom alla transkriberade intervjuer idag. Vilka historier vi har fått äran att höra. Det ska mycket till för att någon ska vara så öppen och bjuda in oss i deras dåtid. Och det tackar både Canills och jag för.

Resten av kvällen ska spenderas med att städa och packa, ja Minne du läste rätt. Jag har inte packat än! Sen måste jag göra våra baguetter vi ska ta med oss på tåget. Men nu vet ni folket, var jag befinner mig de närmsta dagarna.

Heipa!

1 kommentar:

  1. Väldans mysigt när ni var uppe. Hoppas vi inte skrämde er bara.

    SvaraRadera