2012/03/14

Hearts in the air.

Jag är en segstartad jävel. Det ska ni veta. Om jag har hemmaarbete så kommer jag inte igång med det jag ska göra förrän vid den här tiden ungefär. Det spelar ingen roll om jag går upp 3 på natten eller en halvtimme innan. Jag KAN inte sätta igång. Fysiskt och psykiskt omöjligt.

Jag har mått mysko nu i ett par dagar. Eller det började nog redan förra veckan på vattengympan, jag fick en sån här brännande känsla i bröstet som när man är förkyld, ni vet? Sen har den känslan följt med, hela veckan fast jag inte ens varit förkyld. Igår var jag totalt opepp, det sved och kliade i näsan och ja. Det var jobbigt.
Idag nyser jag och näsan kliar fortfarande! Fattar inte vad det är med mig? Om det är en förkylning så kan den väl ta och bryta ut så är vi done and done sen.

Nu ska jag börja transkribera, ska kombinera det med städning för att inte fucka upp min nacke/mina axlar. Brukar se ut som Quasimodo efter ett transkriberingspass annars.

Heipa!

1 kommentar:

  1. Camilla och du är så duktiga! Kämpa på så är ni snart klara med arbetet.

    SvaraRadera