2012/03/02

Just idag är jag stark.

Idag var jag och lilla mamsen till Växjö. Mamma är så söt, hon säger tokiga saker hela tiden, stöter till skor i affärerna som ramlar ner och är allmänt söt! Älskade lilla mamma! Fick som sagt en tunika av henne i tidig fördelsedagspresent, och sen köpte jag två randiga (vilken överraskning) tröjor själv.

Efter Växjö åkte vi till Citygross (CityKross enligt mammis) och handlade lite. Eller ja, lite och lite, för 1200 kronor! Sjukt egentligen. Senare kom svärmor över för att hälsa på lite.

Mamma köpte en ny klädsel till sin bil också som hon promt skulle ut och sätta på plats efter Gulles besök. I en timme slet vi med de där jävla tygbitarna och mamma blev mer och mer irriterad. Till sist ryckte hon och slet som en galning i ena nackstödet och svor en radda svordomar på finska. Ja säger då det. Slutresultatet blev finfint i vilket fall, och det är ju det som räknas!

Sen kom min migrän som på posten. Det var bara att värma vetekudden, ta en diklo och lägga sig och sova en timme. Tråkigt!

Haha, mamma höll precis på att snubbla på hallmattan och lade till "MEH!". Hon är så söt! Lilla smurfen.

Förresten så försökte vi ta kort på oss idag eftersom vi hade likadana tröjor på oss. Resultatet ser ni nedan:






6 kommentarer:

  1. Söta ni är ni två! :) pusu

    SvaraRadera
  2. Haha jag dör...som ni såg ut på bilderna. Och jag var tvungen att läsa om fler hundra gånger eftersom jag inte förstod varför du skulle ha en dildo istället för en diklo för att du hade migrän.

    SvaraRadera
  3. My, tack hjärtat!

    Heidi, haha! Du är ju sjuk!

    SvaraRadera
  4. Ooooh! Jag tar med mig Zebraklänningen ner så kan vi också ta tvilling bilder! :D

    SvaraRadera
  5. svar: ååhneeej jag hoppas du skojar! vintern ska boooort! :D

    SvaraRadera