2011/06/30

Leave a message at the tone.

Första lediga dagen på över en vecka. Sen jag kom tillbaka från Ljungby så har jag haft saker att uträtta varje dag. Phew! Igår räknas inte som en ledig dag eftersom jag hade jobbat och var tvungen att vända tillbaka dygnet. Ni som jobbat natt nångång vet att man får typ sjukt ont i hela kroppen av att gå upp för tidigt. Eller... Jag får det iallafall. Går inte att beskriva, men det är som att varje muskel förtvinats och ögonen svider och hjärnan fortsätter att sova. Jaja.

Idag blir jag "hemma" i Ransta och tvättar kläder för fullt. Tanken var att jag skulle till Ljungby igen men det hade blivit alldeles för stressigt.

Imorgon måste jag växla pengar och umgås med Mysisen, fast det är inte ett måste på det viset. Det är ett måste för att jag vill så gärna :D Måste ju får klämma lite på världens finaste mage, tänk om ärtan kommer ut när jag är i Grekland?! Jag drömde till och med om hjärtat och hennes mage inatt!

Annars så brände jag mig igår. Om jag fortsätter på det här viset så kommer jag att få hudcancer för tusan! Det var inte förrän jag skulle sova jag insåg hur illa det var. Cheeezuz!

Och. På söndag flyger vi till TIIIILOOOOOS!!! Wihooooooooo! Och eftersom jag ska flyga kommer ett testamente:
My får katterna och min vita väska
Johanna får mina skor
Heidi får resten av väskorna
Mamma får grodorna + fiskarna plus pengarna jag inte hinner spendera (mamma om du inte vågar ta hand om Karl-Henrik och Bert-Olof, så tar Erika gärna hand om dem, ring henne)
Resten får ni slåss om!

PUUUUUUUUSS!




- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Så här är det dottra min jag vägrar att befatta mig med dina grodor, så det är bara att se till att testamentet inte kommer att behövas. Du vet vad jag sa till dig när du var lite och åkte och badade. Älskar dig puss puss <3
    P.s det finns fortfarande solkräm att köpa "suck" undra hur länge till jag får tjata för att du och din stora syster ska förstå D.s
    Din Mor

    SvaraRadera
  2. Du kommer hem på söndag och du jag kan lova dig att det inte kommer någon bebis innan mitten på juli.

    SvaraRadera