2011/06/17

Häj hallå!

Hohoooo!
Dålig uppdatering de senaste dagarna. Måndag, tisdag och onsdag natt har jag gått intro på jobbet :) Och igår kväll, halv åtta satte jag mig i bilen för att åka hem till min babyboo. Nu är jag här! Eftersom jag inte somnade förrän tre-tiden inatt så vaknade jag klockan ett idag. Hehe!

Idag var vi ner på stan och köpte två klänningar, varav en ska jag ha på bröllopet imorgon :)

I övermorgon är det två veckor till jag och minne drar till tiiiiiiiloooooooooos!!! Så JÄVLA härligt! Det är det jag haft i tankarna hela våren! Och snart är det dags. Längtar så in i bomben!

Nu ska jag slappa lite innan det är dags för bingen. Man måste ju vara utvilad tills imorgon :)




- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Så fin du är älskade dotter, hoppas att du får en trevlig dag imorgon. Älskar dig din Mor

    SvaraRadera