2011/06/09

Heeeeeeeeeeejjjj Kaaajj! Hallååååååe Bojjeee!

Hej hej, hemskt mycket hej!
Long time no see, right?
Jag har varit hemma och sorterat navelludd sen i söndags, men har ändå sugit på att uppdatera? Pff, dåååligt av mig!
Nu ligger jag i soffan och lyssnar på Rihannas låt man down, fett nice (slänger mig med coola slang, jaooooo). Erika och jag kanske ska "umgås" sen när hon kommer hem från Växjö. Hon har ju fullt upp med sin bröllopsplanering. Snart smäller det! Nästa helg :) 
På söndag kommer jag "hem" till Västerås igen för att gå på introduktion. Jag är liiite nervös över mitt sommarjobb. Jag kommer ju jobba natt inom hemtjänsten vilket innebär att jag kommer köra runt och göra tillsyn själv. Ni som känner mig vet att jag är äckligt mörkrädd, nu är det inte i och för sig mörkt nu på sommaren, men Västerås har förvandlats till värsta gangsterstaden! Är superrädd för att bli rånad eller nått sånt. :O

Nu ska jag skriva ett inlägg om mina dagar, ni vet dem som jag uppenbarligen helt glömt bort att jag pysslat med?

1 kommentar: