2011/06/25

Close your eyes, give me your hand.

Fy satan! Är så trött att jag skulle kunna somna här och nu, men det går inte för sig. Det är lite lustigt att man är så trött som man är trots att man bara varit vaken i 13 timmar. Eller nej, det är inte SÅ lustigt, vi har ju vissa hormoner som verkar nattetid och gör oss sömniga. Höhö.

Igår slog jag i mitt huvud i en lampa och jag tror att det finns en risk att mina 3 hjärnceller avled av krocken. Förhoppningsvis inte.

Igår sov jag hos minne (som en stock), och idag ska jag sova hos Johanna (som en stock förhoppningsvis) och det ska bli så sköööönt!
Hoppas bara jag orkar hålla mig vaken hem dit, för nu är det nästan så att jag somnar!

Over 'n out.




- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Du höll dig vaken :) Tror att 2 överlevde, för du förstod ju hur du skulle låsa dörren ;) Ha en bra natt. Kram

    SvaraRadera