2011/03/03

Trött i huvud, kropp och själv.

Huuuh!
Idag var jag först till Pjätteryd, ute i skogen alltså.
Sen åkte jag till Ljungby för att hämta David. Sen var det dags att hämta soffan.
Först till Alvesta för att hämta lastbilen innehållandes soffan.
Köra den till Ljungby.
Lasta ur.
Köra tillbaka till Alvesta med lastbilen.
Hem till Ljungby igen.
Montera soffa.
Hämta pizza.
Dö lite i soffan.
Slötitta på BB.
SOOOOVAAAA! <3

Hahaha! Måste bara berätta, jag har trötthumor nu så nu upplever det säkert inte lika roligt, men här kommer det...
Skickade MMS till Johanna för att visa soffan och fick till svar:
"Bajs!"
Jag ba "WTF?!"
Fick ett till sms:
"Haha, jag menade ju majs såklart..."
Tänkte fortfarande "Är människan full?"
Sen ett till:
"Jävla iphone! Menade ju najs såklart!"
Och till sist ett fjärde:
"Haha, så roligt det här blev"
Hahaha, skrattade gott en lång stund efter det.

Jag älskar mina systrar <3

Hörs imorgon istället. Okej? Jag är lite trött nu.
Okej? Okej.

2 kommentarer:

  1. Men Karolin. Du har fortfarande inte avslöjat vem som vann tävlingen ju!! Va det jag?? Va det JAG!?!??! :P

    SvaraRadera
  2. Haha klockrent, älskar T9 :P Och en sån sak är typiskt dig och Johanna. HÖhö

    SvaraRadera