2011/03/26

I can do it like a brother - do it like a dude. Grab my crotch wear my hat low like you

Well hellooo.
Lovade en uppdatering om de senaste dagarna, and here it comes.
Torsdagen började med väldigt lite sömn. Somnade vid tolv och vaknade igen halv två på natten, sen var det kört. Låg vaken och grubblade på livet som gamling, ja, för det var ju dags för det sådär mitt i natten. Kom inte fram till något av värde och somnade kvart i sex för att åter väckas kvart över sex. Fick skönsång och present av min allra sötaste Daniel :-)

Dagen lunkade på lugnt, fick massor av gratulationer och begav mig ner på stan för att köpa parfym för presentkortet jag fick kvällen innan av Pierre och Marie. Senare kom Eriki och Camills med en stor tulpanbukett, och det var den andre för dagen eftersom jag fick en av papi & CO via blombud tidigare under dagen. Älskar tulpaner!







Presenterna jag fick, samt parfymen jag köpte. Det var dyra droppar kan jag meddela, blev lurad av storleken på själva förpackningen. Jäkla... Hehe!

På fredagen var det dags för marknad i Ljungby, svärmor och jag bestämde oss för att se vad som kunde finnas. När vi kom in på marknade hittade vi ett stånd som sålde 10 strumpor för 100, vi tyckte de var jättefina, så vi köpte 5 par var. Lite längre in på marknaden fanns en man som sålde 14 strumpor för 100 med FINARE strumpor! Såå, då köpte jag 8 par och Gulle 6... Så sammanlagt köpte jag 13 par strumpor, men jag ska ge bort några... Börjar misstänka att jag är strumpoman. Illa! Köpte även en matta till köket som vi letat efter länge, en tischa och en svart munkjacka. Kläderna köpte jag på dressman. Och så prutade jag till mig en gratis dörrmatta, hehehehe.

SJÄLVKLART ska katterna vara med på bilden... Känner att vi börjar få ordning på köket nu, att vi håller oss lite till en färgskala. Skönt det, nu ska vi bara hitta ett par gardiner som matchar mattan!

Och så idag, phuuu vad mycket jag har att berätta om, var vi till Värnamo. Svärmor, hennes särbo och jag. En viss Daniel låg hemma fyllesjuk så jag drog iväg ensammen. Var på outlet och hittade en pippi-tröja som jag så länge velat ha! Min mor vill inte sticka en åt mig (förstår inte varför, hehe) så då får man punga ut!



Okeeej, ignorera att jag ser retarded ut på sista bilden. Sen var vi till Biltema. Hittade två frisörsaxar, en man klipper som vanligt med och en som man tunnar ut håret med. Sååååååå, idag klippte jag Daniel. Och vet ni? Det blev så jävla bra! Bildbevis kommer, jag lovar!

Nu får det räcka för idag. Daniel gnäller för att "det laggar" när han spelar och skriker att jag ska blogga när han INTE spelar. Plis. När skulle det vara? Människan spelar ju jämt. Jaja.
Avslutar med en sista bild bara för att jävlas. HEHEEHHEHE


Pusshej från mig och Greta som INTE vill pussa mig :(

1 kommentar:

  1. Vilka fina saker du köpt och fått men det är du värld för du är ju så duktig och fin :)

    SvaraRadera