2011/03/08

Feel the adrenaline moving under my skin.

Idag är jag GLAD!
Fick reda på att jag klarat tentan jag skrev för ett par veckor sen. Och det var inte vilken tenta som helst, nej, det var den jag pluggade till efter mitt 14-timmars pass på jobbet samtidigt som jag skrev en hemtenta!
Klapp på axeln, ja-a!
Multitasking superwoman! ;)



Kände att det skulle bli en fin dag imorse när jag hade den här utsikten från köksfönstret, och si där! Jag hade rätt!



Fick till och med använda mina solglajjs. Wohooooo!

- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Du är så jävla duktig Karolin! Att du har den orken efter det där arbetspasset. Men det är väl så när man är lika grym som du! <3

    SvaraRadera
  2. Tjo, så bra du är Klin!! Att du har energin till allt och klara det så väl är ju fantastiskt! Duktigt, duktigt :D

    SvaraRadera