2011/01/26

Wake me up, when june ends!

Aaaaaaaaaaaah!!! Nu är resan bokad och betald! I juli åker jag och Minne till Tilos! Fatta vad skönt, bara sola och bada i en vecka. Kanske hyra en vespa och åka runt ön i jakt på "egna stränder" och självklart ska vi besöka elefantmuséet! Inte behöva bry sig om ett skit (förutom solbrännan). Jag vill ha juli nu! Och jag tycker fan att jag förtjänar den här resan!




Bild från vårat hotell. Hur fint är det inte?! Nu blir det till att spara fickpengar. Om ni undrar vad jag önskar mig i födelsedagspresent? Pengar. Och bikinis!

Jag är så glaaaaad!

- Posted using BlogPress from my iPhone

4 kommentarer:

  1. Jag vill också åka till solen. Jag skulle bara bada & sola och ha det gott. Blir jätte avis på er, hm inte så glad över att ni ska ut på vägarna med skoter ni kan väl hyra cyklar istället. De kör som dårar och jag är ju rädd om er. Puss & kram Mamma

    SvaraRadera
  2. Mamilita, du vet att du jättegärna får följa med. Men jag tycker allt att plan B låter mysigt det också. Du vet vad jag menar ;) PUSS!

    SvaraRadera
  3. Och en annan sak. Cyklar mamma... Verkligen?! Pff. Det finns ungefär 3 bilar på den ön så du kan nog vara ganska lugn!

    SvaraRadera
  4. Vi kanske kan träffas på Arlanda, om jag jobbar den dagen? Jag kan komma in i alla gatar. ;)

    SvaraRadera