2011/01/25

Nam nam nam nam!

Åååh, vad gött! Åt precis aaapgod mat som man bara vill ha MER och MER av!
Vad jag åt? Korvmedaljonger i sås. Snacka om att bring back the memories from skoldagarna.
MÖMS som Maria Montazami säger.

Annars har jag inte gjort ett skit idag. Jag har tränat, och pratat en timme i tele med Mysisen. Och med Minne, planerat resan. Och ja, det summerar min dag ganska bra. Haha! Nu är jag redo för sängen, men det får bli lite skollitteratur innan sänggång.

Åh, vet ni vad jag och Daniel ska äta till frukost imorgon? American pancakes med färska hallon och grädde. MÖMS.
Haha, seriöst, jag måste sluta snacka mat. Och sluta tänka på mat. Men jag älskar mat. Mat mat mat MAT!

Slänger in en gammal bild på  moi






Haha, varför inte? Gnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar