2011/01/22

Spendin' money on some crap makes my day go by.

Idag var jag och gullefjun till Älmhult för att spendera lite pengar på IKEA. Eller nä, vi var tvungna att köpa lampskärmar, och det lönar sig inte ju att åka bara för ett par lampskärmar? ;)
Slutnotan gick på 800. Och det är ju inte jättefarligt! Vi köpte:
Liten stekpanna
Kastrull
Glas
Plastburkar
Kökslampa
Kattleksak
Ram
Påslakan
Plastpåsar
Och lampskärmarna såklart!

Det är alltid trevligt att åka iväg på små utflykter då och då. Även fast det har en tendens att kosta lite extra... Heh!
Åh, det var lite pinsamt när vi var i kassan. Vi tänkta köpa en slags metallgrej som man ställer kastruller på, men eftersom jag råkade ta VISNINGSEXEMPLARET så kunde vi inte köpa den... Ehe!
Och äntligen har jag köpt en ram till min målning jag köpte i Tanzania! En tinga tinga har jag för mig att dem hette. Så himla fina!

Ikväll blir det slapp i soffan. Alltid trevligt!














Här är mina fynd :-)
Ha en trevlig lördag!

- Posted using BlogPress from my iPhone

5 kommentarer:

  1. Fint det blev med dom nya lampskärmarna och nya kökslampan! :)

    SvaraRadera
  2. Ikea är alltid lika trevligt:) Snygga grejor ni köpte! Vi har en nästan likadan lampa som ni köpte till köket, dock är den på ben..

    SvaraRadera
  3. My - tack sötis!
    Malin - Ja, det är väl ett trevligt utflyktsmål? Vi har lika bra smak helt enkelt :-)

    SvaraRadera
  4. Det är så fint! Är så avis på dig, vill också fixa..... Men här är det bara till att spara :(
    Kram

    SvaraRadera
  5. Mycket trevligt, kanske inte alltid för plånbokens skull, men alltid för ens egen:) Precis, precis!

    SvaraRadera