2011/01/18

I fix you a fix.

Okeej, nu ska vi se om det är fixat, kommentarsgrejen alltså...
Har pillat lite med det, och det ska inte vara några problem egentligen. Men nu får vi hoppas att det fungerar för alla.
Idag har jag en "tröttdag". Vid klockan 13,30 var det som att gå in i en vägg. Eller nja, med tanke på att jag satt på lektionen då så var det väl mer så att väggen letade upp mig och slog ner mig. Sen gick det bara utför. Tog mig knappt hem med bilen och sen stupade jag i soffan. Niagarafallen flyttades för en liten stund till Ljungby, HAHA usch vad äcklig jag var nu. Jaja.

Igår beställde jag hem en kalender, hoppas på att få den snart!


Så här kommer den att se ut! Nu måste jag faktiskt ta tag i mitt liv lite och städa upp här hemma lite och så klart - plugga. Puss på er!

2 kommentarer:

  1. SKA KOLLA OM DET GÅR FÖR MIG NU!
    FÖRRESTEN SÅ ÅKTE JAG INTE MED BUSSEN IGÅR FÖR VAR TILL UPPSALA MED MAMMA.

    SvaraRadera