2011/01/02

Jag känner mig som en riktig rockstjärna.

Jaha, så var man hemma igen efter 6 dagar i hembyn. Som vanligt var det fullspäckat schema och alla känner att jag träffat dem för lite. Få väl ta och uppfinna nån slags delare så att man kan vara på flera platser samtidigt?!

Efter att ha klivit innanför dörren upptäckte jag granen - som hade mer barr under sig än på sig. Det var bara till att klippa ner den. Sagt och gjort. Började klippa med en vanlig hushållssax och packade ner grenarna i vanliga Ica-kassar. Ha ha ha... Vad tänkte jag med? 1,5 timme senare och om möjligt ännu mer barr på golvet kånkade jag ut skiten. Väl ute med granen började jag undra om granen var deponi eller farligt avfall? Haha! Vi ställde den inne i soprummet. Får hoppas att sopgubbarna är snälla och tar med den till tippen. Annars kan de spåra oss genom att följa barrspåren hem till vår lägenhet.

Så nu är granjäveln borta och jag skulle läcka som ett såll eftersom jag fick 1000 sår efter nermonteringen!

Nu ska jag äta frukost. Vaknade förresten av att det luktade jätteilla i sovrummet. Slår vad om att jag kommer hitta något av dessa under sängen;
• Kattkiss
• Kattbajs
• Kattspya

Välkommen hem liksom.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar