2010/05/08

Rubrik


Igår ringde jag Teleborg slott, så nästa helg ska jag och Boo sova där och ha det mysigt! :)

Idag var jag till Ica Maxi, satan i gatan vad folk det var! Men jag har iallafall köpt Avatar nu, så ikväll ska vi se den. Undra om Blu-Ray verkligen ger bättre bildkvalité än en vanlig DVD? D påstår det iallafall, men jag vet inte. Jag ser då ingen skillnad. Det ska bli spännande att se om den verkligen är så bra som alla påstår.

Igår var vi hem till J för att grilla lite, jag var och köpte nya Bacardi Torched Cherry, bara det att jag bara fick en grogg, resten drack D upp! Haha, han var i fin form när han kom hem inatt. Och idag mår han jätteilla, hehehhehe!

Huhuhu, nu ska jag fixa en räkmacka till frukost med ägg och majonnäs, NAJJAN!

3 kommentarer:

  1. Hoppas att ni får en mysig helg <3
    Kram Mamma

    SvaraRadera
  2. Det är Johanna F som tagit den när vi var på en liten minitur dit :)

    SvaraRadera