2010/05/19

Belly Dancer

Tack vare världens bästa Newie så hittade jag lite ny musik, tyvärr får man ju inte ha mp3-spelare på jobbet, så jag brukar nynna på låtarna. Men eftersom de låtar jag hittat är så nya för mig så kan jag dem inte! Typ Belly Dancer (Bananza) av Akon och Kardinall Offishall går jag runt och sjunger "Heey naaa, nananana Belly dancer, nanana" men det låter bra i mitt huvud i alla fall!

Igår fick jag hem H&Ms nya katalog, jag brukar inte titta i dem för då blir jag bara sugen att köpa. Men igår gjorde jag det förbjudna - jag öppnade plasten. Och på omslaget var jag fast. Jag var tvungen att köpa klänningen! Haha, och för att rättfärdiga det så köpte jag såklart ett par jeansshorts till D och ett par skor. Så nu är det inte bara jag som handlat! Köpte tre klänningar, en bikiniöverdel, shorts och skor för 700. Till både mig och D, det är inte farligt alls! Här kommer bilder på mina kap;

2 kommentarer:

  1. Nääääääääääääähää! Jag vill också ha klänningarna! :O

    SvaraRadera
  2. Jag önskar..... att jag kunde ha vanliga kläder.. :(
    Och sen en annan sak, uppdatera.... Tittar in varje dag och inget nytt...

    Kram :)

    SvaraRadera