2010/04/25

Virvelvinden!

Igår var en mycket trevlig kväll. H fyllde år, så vi bestämde oss för att fira honom! Sagt och gjort, vi började firandet här hemma hos oss, med lite dricka och spel. Sen efter ett par timmar, bestämde vi oss för att dra vidare till tivolit som var på besök här i staden. Jag hade nämligen spanat in att de hade virvelvinden! :D
Första omgången åkte jag med J, J och H. Så härligt att bara tryckas in av G-krafterna!
Andra omgången åkte jag med D och H.
Kvällen slutade tråkigt i och med att D tappade bort sin plånbok, eller så blev den stulen, vi vet inte. Så vi alla delades upp och gick åt varsina håll. Jag var supertrött och gick och la mig på dirren medan D stannade upp och bakade (!) pizza åt honom och H. Haha!

Vaknade imorse halv tolv!!! Har inte sovit så länge på flera år faktiskt. Har en god vana att vakna kring nio-tiden annars.

Jaha, nu ska jag nog ta och ringa min lilla mor och prata lite. Det var nog en heeel dag sedan! Man måste höra lilla mamsilamskis röst varje dag. Annars mår man dåligt! :P

PUSS



1 kommentar: