2010/04/21

I'm in love with a spinningbike, even though it huuuurts!

Tru dat.
Jag har hittat mitt kall. Jag älskar att spinna. Och ja, det gör ont, nu dagen efter i alla fall. Men i och med att jag har ett pass inbokat imorgon igen så gör jag allt för att träningsvärken ska försvinna. Jag stretchar, masserar, duschar varmt, vilar, smörjer in med zon etc. Jag vill kunna cykla allt jag har imorgon, ni fattar inte vilken skön känsla det är sen efteråt. När man hoppar av cykeln och benen är som spagetthi. När man har röd i hela fejjan och ryggen är vått som ett vattenfall. Då är man så jävla nöjd över sig själv!Och det blir inte bättre av att de har skitbra musik och verkligen peppar en.
Haha, jag har bara gått på en "klass" eller vad man ska säga, men jag är frälst. Spinning iz da shiz


2 kommentarer:

  1. Rubriken är fan ÄG hahahaha!

    SvaraRadera
  2. Vad roligt älskling att du har hitta rätt det kommer att bli så bra så bra. Älskar dig din mor

    SvaraRadera