2010/04/14

25 grader i solän.

På lördag har jag tenta igen. Ingen vila, ingen ro! Puh.
I helgen hade jag besök av syrran och sina två döttrar och min superälskade mami! Tyvärr blev A magsjuk, så vi badade i handsprit. Alla klarade sig utom stackars lilla A.
Här kommer lite bilder från helgen. :)

T fick bada i diskhon eftersom vi inte hade någon badbalja, men se. Det gick så bra ändå!


Syrran med sin "klon" haha!


Mormor och A


D och A åker linbana i lekparken.


A i sin nya tunika/klänning som hon fick av mormor.


Jag och min man


A i lekparken


Mummu och T visar upp hennes nya kläder som hon fått av mig och svärmor.


Påväg hem från lekparken fick A håll och då fick hon rida på D's axlar istället :)


Det var alla bilder för idag, nu ska jag springa till synsam och hämta ut linser så att jag kan glida runt i solglajjs i sommar, jäääh!

Heippa!

2 kommentarer:

  1. Alltid lika kul med bilder! :D gud va söt lillkotten var :) saknar dig unge!

    SvaraRadera
  2. Hej sötnos!

    Så fina bilder du har lagt upp men undantag på en viss person som skulle censureras.
    Ha det bra saknar dig.
    Puss & Kram Mor
    P.s Hälsa din man

    SvaraRadera