2010/04/29

Jääävligt irriterande.

Nu ska ni få veta om saker som är irriterande. Jätteirriterande.

- Folk som skriver att dom blir "pisst" och inte "pissed". VAFAN ÄR DET LIKSOM?
- Företag som inte har nå jävla samarbete överhuvudtaget utan sitter som nå jävla fån när man pratar med dem och fattar inte ett skit.
- Telefonköer "Din beräknade väntetid är...11 minuter. Du har plats nummer 8"
- När man sitter i telefonkö och man har plats nummer 3 MINST tio gånger när de berättar om vilken köplats man har.
- Att köplats nummer 1 finns. Borde det inte vara JAG som pratar med handläggaren då?
- Folk som tänker med sin ändtarm typ.
- Min bristande koncentration
- Att det finns en miljard saker som är mer intressant än att plugga in cellens anatomi. VEM FAN BRYR SIG?
- Folk som lägger sig i min ekonomi och i princip sitter och kastar sten i glashus. KOLLA PÅ DIG SJÄLV VAFAN!

DÖ. Jag vaknade på rätt sida, tro mig. Men eftersom hela världen planerade att vända sig emot mig just denna dag så är jag inte på humör precis. Ska spinna arslet av mig ikväll.

Plus att bulan jag har i bakhuvudet gjort att jag inte kunnat sova på rygg inatt. Och sträckningen jag har på sidan gjort så att jag inte kan sova på mage. Jag älskar livet, och livet älskar mig...

2 kommentarer:

  1. Jag älskar dig i allafall...älskade lilla syster :*

    SvaraRadera
  2. Du kan ju lägga till att det är jävligt irriterande med de som inte kan skilja på dem och de när de skriver... Varför kan de inte bara skriva dom istället?? :)

    SvaraRadera