2013/04/09

Fegisen fegade sig ur de fegas spel.

Jaha. Jag vet att jag tjatar, men jag har inte jättemycket att rapportera till er.
Men jag tänkte berätta en sak som många kanske inte vet. Rätt så töntigt faktiskt.
Men högst aktuellt då jag börjat på en ny arbetsplats.
Facebook, ni vet.
Jag skickar ALDRIG en vänförfrågan. Över min döda kropp!

Varför? En gång gjorde jag misstaget och trodde att en gammal klasskamrat ville vara vän med mig. Men  jag fick kalla handen. Som jag skämdes! Sitta här och tro att vi faktiskt var vänner! Hah! Skärp dig Karolin, kamma dig! Det var bara en illusion. Pff.
Så gick tankegångarna i min lilla ärta till hjärna.

Sen dess har jag inte skickat en endaste vänförfrågan. Om inte någon uttryckligen sagt "Lägg till mig på Facebook!". Men det är knappt jag vill då heller.

Jag vet att jag är töntig. Men jag kan hantera det! Tror jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar