2013/04/20

Blev du tappad i golvet varje år av tomten eller?

Något som slagit mig är, att det finns ta mig tusan surfittor överallt. Tänk om de kunde få ligga varje dag så att de inte skulle knata runt med Saharaöknen mellan benen och ta ut sin ilska på andra.

Vi hade exempelvis en anhörig idag som ansåg att vi var hemska människor som faktiskt satt och SKRATTADE i fikarummet, när det ligger SJUKA människor i rummen bredvid.

1. Vänta här nu... Jobbar JAG på ett SJUKhus?!?! Menar du att det faktiskt finns SJUKA människor på MIN arbetsplats?!
2. Förlåt att vi skrattade på vår RAST. Vi borde faktiskt arbeta på att se ledsna ut hela tiden. För det hjälper ju patienterna. Verkligen. Inte.

Och sen till något helt annat. What's up with the people som ÄTER lösgodis SAMTIDIGT som de håller på att plocka ihop en påse?!

Den siste idioten är för fan inte född ÄN.


1 kommentar:

  1. Bläää, den värsta sorten. Jag kan tycka att folk lägger ner tid på saker som dom inte har ett dugg med att göra. Du ska sitta på mitt jobb, där verkar alla som ringer inte ha något att klaga på så dom passar på att klaga på allt. Sen dom som är i samma ålder som en annan som klagar. Herregud vart är hagelbössan så dom kan ställa sig på led så skjuter jag allihopa.
    /My

    SvaraRadera