2013/03/23

Jag har så mycket inom mig.

Men det ska inte publiceras på en blogg mitt i natten efter en intensiv arbetsdag.
Det kommer inte ut rätt då.

Jag sitter och är arg. På alla. Typ. Och vill ju liksom läxa upp er lite. Inte just du som läser kanske. Men jag vet inte.

Det är nog dags att tänka på refrängen, fancypancy som man är med orden och uttrycken.

För övrigt så lyckades jag och Daniel med en tårta idag. Det har inte hänt under hela vår tid tillsammans. Men jag vill inte prata om det. Misslyckanden är inte min grej. ;)
Nu är iallafall tårtan klar, och den ser grym ut. Sen håller vi bara tummar och tår att den smakar gött imorgon också.

Visste ni förresten att idag fyller flest personer år i hela Sverige? Många midsommarolyckor som skett. Hehehehehe. Midsommaren 1988 var ju en lyckträff. Det är viktigt att poängtera. Mycket viktigt.

Nä, nu rymde de allra sista hästarna ut ur stallet. Bär de kommer tillbaka, vet vi aldrig. Förhoppningsvis på måndag. För patienternas skull, menar jag.

Tjolahopp!


- Posted using BlogPress from my iPad

3 kommentarer:

  1. Alla som är födda i Mars är inte midsommar olyckor. Speciellt inte du min älskling! Det finns de som är planerade och du tillhör den skaran eller det gör ni alla tre. Jag har alltid velat ha barn och att jag har haft lyckan och få tre underbara döttrar gör saken till det bästa jag har åstadkommit.
    <3 <3 Kram Mor

    SvaraRadera
  2. Kul att du har börjat bloggar igen. Och jag har helt missat det. Puss My

    SvaraRadera
  3. bloggat* för i helvete. Jävla telefon /My

    SvaraRadera