2012/06/12

Can you blow my whistle baby?

Jahaja. Som alla kanske förstått är jag uppe i hemtrakterna. Oftast när jag är här, eller nej 99,8% av gångerna blir jag sjuk. Och varför skulle det här besöket vara ett undantag? Tjock i halsen, feber och allmän sjukdomskänsla. G R E A T !

I vilket fall så drog jag och Minne lite spontant till Kolmården igår. Vi bestämde oss faktiskt för att åka samma dag, så 10.30 satt vi i bilen på väg till Norrköping. Jag ringde pappa och rekade med honom om det var svårt att hitta till Kolmården. Han svarade "Nej nej! Kör bara hit och dit, och lite dit och så hitåt!". Okelidokeli!

Det var inte lätt att hitta. Mot alla odds, och med hjälp av min GPS i iPhonen, för inte fan fanns det några skyltar mot fucking Kolmården, så kom vi fram!

Vi hade en fantastisk dag, med sol- och regnblandning. Vi åkte linbana som tog 30 min, och jag höll på att bajsa på mig på grund av min höjdrädsla. Sen åkte vi även delfinexpressen, som var en berg- och dalbana, hela 6-7 gånger åkte vi den! Vi satt längst fram, längst bak och vi behövde inte ens resa oss upp mellan de olika körningarna. Sen åkte vi även piratskeppet 2 gånger, men sen mådde Minne illa så vi gick och tog oss en slushee istället.
Ja just det. Höjdpunkten av dagen... Mitt under ena berg- och dalbaneturen så hör jag Minéa:
-"AAAAAAAAAAAAHIIIIIIIIIIIIIIEHAAAAAAAAAAAATJOOOOOO!"
Hon nös.
Inte okej.

Säkert därför jag är sjuk idag. ;)

Nu kommer bildregn från vår fantastiska dag:














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar