2012/06/20

All work no play makes Kewie a dull girl.

Jobbet har dragit igång, och pausas lika snabbt som det drogs igång. Imorgon jobbar jag kväll, sen är jag ledig i 10 dagar. Inte fy skam om du frågar mig.

Idag hände något jag fruktat för. Jag är en blödig jäkel, tro det eller ej. Och då jag såg en anhörig komma in till patientens rum och bli illa berörd så höll jag också på att börja gråta! Det var bara till att bita sig hårt i kinden och gå ut och sysselsätta sig.

Och nu är datumet för Frans hemfärd bokat! 17 juli kommer han hem :)

Nu ska jag bädda rent, för imorgon ska jag ligga i sängen och dra lääänge!



- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Älskade dotter det bevisar bara att du har hjärtat på rätta stället.
    <3 Älskar dig Puss & Kram Mor

    SvaraRadera