2010/10/31

I guess the change in my pocket wasn't enough, i'm like fuck you and fuck her too!

Hej lång rubrik! Heh.
Ligger i sängen och väntar på att mr D ska komma och natta mig. Neej ingenting snuskigt, han bara ligger och kramar mig tills jag somnar. Eftersom han jobbar natt så händer det inte superofta att vi sover tillsammans. Faktum är att vi kanske somnar ihop samtidigt en eller två gånger om året. Annars går jag alltid och lägger mig tidigt och han kommer sen senare under natten. Det är inte lätt att ställa om dygnsrytmerna när man jobbat natt en period. Tro mig, jag vet!

Idag var första helgen jag och Daniel fick vara ensamma ihop. Innan dess har vi haft besök 4 veckor i rad! Misstolka mig inte nu, vi älskar att ha besök av nära och kära men det är skönt att få bara vara ibland.

Nu är D här så det betyder väl att det är dags att sova. Imorgon kommer jag väl inte kunna somna alls eftersom det är första dagen på praktiken på måndag!!!

Puss på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar