2010/10/26

And it is oooooon!

Kvällen är räddad, nu kan jag plugga i lugn och ro! :)

4 kommentarer:

  1. Det klart du kan älsklingen min <3

    SvaraRadera
  2. Vilken snål liten påse! HAHA! Jag hade lätt köpt mig en maxi bag om jag skulle orka plugga ;) puss på dig!

    SvaraRadera
  3. Hahaha! Ja men man måste ju börja tänka lite på vad man trycker i sig :P

    SvaraRadera
  4. SV: Absolut, så är det! Ibland orkar man inte bara..

    Och kewie, en sak ska du veta, DU av alla får absolut inte ta åt sig av det jag skriver. "Ingen lyssnar". För det har du gjort så många gånger och jag VET hela tiden att du finns där. Jag uppskattar det så oerhört mycket! <3 Och jag förstår varför vi inte pratar så ofta, det behöver du aldrig ursäkta dig för. Tack för att du finns <3

    SvaraRadera