2010/10/31

Fjärilarna i magen som inte vill lugna ner sig!

Fyy!!! Jag är såå nervös! Imorgon börjar min praktik och jag är så nervös att jag nästan kräks! Huuh, mamma rädda mig! Någon som har lust att vara min stand-in i typ 4 veckor? Ta lite blodprov o sånt? Det är det jag är mest rädd över, att ta blodprov! Jag vill ju inte skada nån! Är traumatiserad efter en upplevelse i skolan. Och de kan ju inte tillåta någon som bara gjort det två gånger att göra det på en privatperson! Usch, jag bara svamlar. Ska ta och samla ihop mina nerver med lite yoga imorgon på morgonen.

Nu ska jag försöka sova (som att jag kommer kunna det!) så jag är redo för en ny dag. Godnatt folket!

Förresten! Med risk att låta som en idiot, visste ni att det är radioaktivt shit i brandvarnare?! Berättar mer om hur jag upptäckte det en annan gång. Gnatt!

1 kommentar:

  1. Det går säkert bra, Karolin! Håller tummar och tår!

    Annars har jag ärligt talat lite halvskräck för sjuksköterskor. En gång var det en som skulle sticka mig i armen, hon gjorde allt "förarbete" under tiden nålen var i armen. Dvs. hon letade efter ådern(eller vad det nu är ni sticker i) med nålen. Vilket upplevdes som en mer grävande metod och mer smärtsam upplevelse.. Detta var på högstadiet och jag avstår helst från att de sticker där än för att det gör så förbaskat ont. De två senaste gångerna jag har varit och lämnat blod har jag fått ta där dock, för har haft oturen att det bara funnits en sådan säng ledig, har haft ont i hela armen efteråt..

    SvaraRadera