2011/08/27

Tro mig, jag har försökt.

Igår skulle jag knåpa ihop ett inlägg och såg att min app behövdes uppdateras. Sagt och gjort, men sen startade den inte!!!
I vilket fall. Skolan har dragit igång igen. Och vi har fått veta våra placeringar på praktiken i höst. Jag ska vara på allmänpsykiatriskamottagningen i Ljungby och medicinavdelningen på lasarettet, även den placeringen här i Ljungby. Det bästa är att båda ställena ligger 5 minuter bort. Tur? Skicklighet.

Och igår var jag och beställde nya glasögon. Mina gick sönder sista dagen på jobbet, mina fina svarta :( Så jag var in på specsavers i onsdags, de hade ta mig tusan inte ett enda par som såg bra ut på mig! Sen såg jag ett REA-ställ, prövade ett par glajjs et voilá! Det var nog kärlek vid första ögonkastet. Det kändes rätt, men sen när man står och granskar sig så börjar man hitta fler och fler fel. Tog hem och prövade dem och igår beställde jag dem. Får se sen om jag vågar ha dem bland folk eftersom de är heelt annorlunda mot glasögonen jag haft i 3 år.

Idag ska jag och Daniel åka och städa det sista i lägenheten. Mr brainiac gick och la sig 6 imorse och ville bli väckt igen klockan 11. Känner att det här kommer bli intressant.

Bilder på glajjsen:






Okej, ha det gött!

- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

  1. Du kommer vara så snygg i dina nya glasögon :)

    SvaraRadera
  2. Snyggt med BH som syns! Glajerna är också najs :)

    SvaraRadera