2010/11/30

Kärringjävlar ska hålla sig borta från mig!

ÅÅÅÅÅH! Idag hände en grej som fick mig att bli på dåligt humör resten av dagen!
Jag och svärmor skulle åka till hemköp för att köpa hårfärg och kattmat. Sagt och gjort, hittade en riktigt bra parkering på vänster sida om min bil. En bil kommer från motsatt håll och jag tänkte "jag väntar tills denna bil kört förbi så slipper jag stressa.". Sagt och gjort. Ställer mig redo att köra in på parkeringen med min blinkers igång. VAD TROR NI KÄRRINGJÄVELN GJORDE?! Hon körde in på MIN parkering som JAG stod och "markera"! Då såg jag rött!
Jag vevade ner rutan och frågade fettan "DU SÅG INTE ATT JAG STOD OCH VÄNTANDE PÅ DENNA PARKERING MED BLINKERSEN IGÅNG?"
Varpå hon svarar (som en 3-åring) "Jag var här först!!!"
Tappade hakan och sa (läs: skrek) "DET VAR DU VERKLIGEN INTE!"
Och sen gasade jag iväg. Jag och svärmor kom överrens om att om vi såg henne inne i kassan så skulle vi tränga oss före henne och sen vända oss om och säga "Vi var här först!". Mycket synd att vi inte såg henne inne i butiken!



4 kommentarer:

  1. Näääääeee!!! Va faaaaan! Vilken jäkla kärring! Grr!

    SvaraRadera
  2. HAHAHAHAHAHA JAG ÄLSKAR DIG

    SvaraRadera
  3. Gudars, trodde bara det var 08:or som var så sviniga. Trist attityd!

    Fint julpyntat!

    SvaraRadera
  4. Bra att du sa ifrån.

    SvaraRadera