2012/10/06

Mysipysidysilys!

Idag var jag och Daniel iväg på äventyr. Vi åkte ut mot Lagan och gick på second hand affären där, och fyndade ett nytt köksbord. För den som inte vet så ska vi flytta, igen. Vi bor för nuvarande i ghettot, där barn mördar barn och grannarna är labila alkoholister. Nåväl, åter till second handen, bordet vi fick var ett "fyrmanna"-bord för endast 250 kronor. Dessutom var det en iläggsskiva i så vi kan även göra det mindre. Dessutom så var bordet i sann 50-60-70-tals anda, så jag blev ju inte ledsen direkt. ;) Stolar har jag redan från min älskade mormor som jag fick ärva när hon gick bort.

Nu till något helt annat. Vi hade pratat om det länge, och idag bokades det. Dubai. DUBAI! Vi ska åka till Dubai! Så himla häftigt ska det bli, att få se alla byggnader som man bara googlat på innan. Att uppleva ett nytt land, och deras seder. Jag älskar't! Att resa är min stora passion, och när jag dör, så vill jag ha besökt de flesta kontinenter. 
Vi flyger från Arlanda den 27e januari och kommer hem den 8e februari. Jag längtar redan!






5 kommentarer:

  1. Vilket flygbolag åker ni med?

    SvaraRadera
  2. Norweigian (Eller hur det nu stavas, stavar alltid fel. Haha!)

    SvaraRadera
  3. Norwegian =P påminn mig dagen innan ni åker så fixar jag bra platser =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oj vad snällt! Kan du inte fixa det nu då? ;P

      Radera
  4. Nej, flighten är inte öppen nu. Det är för tidigt ;)

    SvaraRadera