2012/09/30

If you feel it say hell yeah.

Sen ett par veckor tillbaka har jag börjat spela på Lotto. Lottodragningen är varje onsdag och lördag, men jag har bara spelat på lördagarna.
I två veckor har jag missat "deadlinen" för inlämningen av raderna vilket har varit typiskt! Jag missade ju att spela igår alltså. Och inatt drömde jag en mardröm (ja, typ).

Jag drömde att jag hittade mitt kvitto på en lottospelning och lämnade in den till spelbutiken. Jag hade vunnit 12 miljoner kronor. En sten lossnade från mina axlar. Jag ringde pappa, och sen åkte jag hem till syrran och lovade henne 1 miljon till ett nytt hus. Och sen beställde jag resor till hela familjen.

Sen vaknade jag. Först var jag lycklig. Sen slog det mig, det var bara en dröm. Tusan!

Sen kom en obehaglig känsla krypandes över mig. Tänk om det här var ett tecken. Tänk om jag hade fått 7 rätt om jag faktiskt kommit ihåg att spela  mina rader?!

Jag kommer aldrig få veta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar