2011/04/16

Zup?

Ja jeeezuz. Jag har kommit på vad mitt liv består av:
- Handla
- Skita
- Sova
- Städa
Hold your horses liksom vilket innehållsrikt liv jag har . Vet vi vad jag gjort precis då? Städat. Hahahahahaha, gud så tragiskt. Men jag har en teori. Jag stökar ner för att ha något att göra. Pff. Eller? Sen hjälper ju även min älskade sambo till. Goseknosen.

Idag var det tänkt att vi ska:
- Gå en promenad i elljusspåret
- Handla en present till Johan
- Gå på bio
- Umgås med Johan
Vad gör Daniel då? Jo han går och lägger sig klockan 6 på morgonen och säger att han vill bli väckt klockan 12. Hmm, låt mig tänka efter... Hur många av sakerna kommer vi att hinna med? Eh? Centrum stänger klockan 14 idag, och Johan lär ju komma hit tidigare än så. SÅÅÅÅATTEEEH... Grattis. Eller vad säger man? Inte mitt problem att han inte hinner köpa en present till sin kåmpizz.

Nu ska jag dammsuga, och kanske äta frukost?


Adios.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar