2011/04/14

Går som anka, vill va som en planka.




Såhär långt kom jag med min lista. Resten tar jag imorgon. Imorgon ska jag även visa en bild på köket. Tröttnade på mina retro-kakeldekorer eftersom de inte passade in. Såå, nu är köket vitt och svart, förutom gardinerna då, men de ska jag försöka byta ut så fort jag får råd.

Har FORTFARANDE inte fått min lön från Sveriges oseriösaste företag. Behöver jag berätta att jag aldrig med kommer att arbeta för dem?

Tränade igår, inför Tilos 2011, och himmel vilken träningsvärk jag fick! Jag var en obotlig optimist tidigare idag och ba "jag ska köra med crosstrainern ikväll". Eeh, nej det ska jag inte. Var tvungen att rulla ur soffan. Vet inte riktigt hur jag tänkte när jag satte mig längst in på divanen... Big mistake, I say. Nu håller jag mig på soffkanten. Heh!

Men på lördag, mes amis, ska jag släpa ut min korv till sambo för lite löpning i spåret (läs: 10 steg löpning, resterande steg med andnöd). Har gått i tankarna att gå själv i veckan, men efter en del övervägande kom jag fram till att jag skulle gå vilse. Har aldrig gått i Ljungbys elljusspår.

Vet ni? Jag har en dröm, och det är att nångång under mitt liv genomföra ett maratonlopp. 4,2 mil ba' KABAM! Visste ni att min far sprungit det hela 6 ggr?

Vad är din dröm?

- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

  1. Duktig chey! Min dröm är att få ett jobb, och hitta en bra utbildning och komma in på den :) sen var det inte så mycket mer med det.. haha..

    SvaraRadera
  2. Ey, ey, ey Martin Luther King! :P Oooh, är din coach så som kastar vatten och tvättsvampar på dig när du springer! Woop!

    SvaraRadera
  3. Vad duktig du är!
    Ja, ett maratonlopp vore inte helt fel. Tänkte försöka komma i form till tjejmilen i år först. Drömmen är att bli polis!

    SvaraRadera