2010/07/29

ZOMG (Zombie Oh My God)

Alltså, jag har satt nån slags mental blockering på mig själv. Varje dag, VARJE, vaknar jag klockan tolv. Inte okej om man går och lägger sig klockan sju... Någon hatar mig.
Och denna trötthet gör att jag går in i saker hela tiden på jobbet och tappar hinkstaplar i huvudet. :( Det gör ont...
Inatt är det sista natten innan det är frrrrreeeeeedaaaaaaag! Denna vecka har gått superidupersnappt... Vänta nu, skrev jag precis "snappt"? HAHAHAHA! Okej, vet vem jag brås på nu, en av mina föräldrar kan inte precis förneka att jag är dennes dotter. Men jag älskar dig ändå! <3
Nåväl, nätterna har gått i en rasande fart, och redan är det helg? Vi kanske är lite oseriösa på jobbet och försöker skrämma varandra, men man måste ju få ha lite kul?

Idag när jag vaknade blev jag fasligt sugen på chirre. Det blir till att gå till ICA och köpa. Heheheheheheeeeeeeeeh.
Over n' out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar